Kızlar doktorumuz artık 3 saatte bir emzir ve sağsan da mama da versen 90 cc içer artık dedi .Fakat benim bebeğim 3 saat duramıyor ,çok az emip uyuyor bir saat sonra bir daha uyanıyor .bir türlü doyup duymadığını anlayamıyoruz .Çişli bez sayısı iyi kakada yapıyor fakat düzene oturtmak istiyorum artık.Aralarda sağıp biberonla veriyorum ki doyduğundan ancak o şekilde emin olabiliyorum , ne yapmam lazım sütüm de çok gelmiyor öyle