Kızlar pazartesi iyidi salı günü bugüne kadar
4 gündür uyumayan kız sabah akşam uyumazdi
Ama şimdi baygın gibi uyuyor
Hele iki gündür önce acıkınca uyanır emer yine uyurdu yoldan geldik evimize
Hemşireye sordum dedi yol yorgunu yeni ortam olur yorgunluğunu atıyordur dedi
Ama düzelmedi
Şimdi hiç beslenmiyor o kadar az ki şuana kadar daha 2 bez değiştirdim oda dolu dolu değil önce taşar di
4 gün öncesine kadar
Hasta olsa ağlar demi
Yani neden bu kadar uyku gaz damlası dahil kullanmıyorum