minikkkelebek Bebeğim 13 aylık daha iki tane dişi var normal mi neden geç çıkıyor olabilir bilgisi olan var mi
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala minikkkelebek kızımın da o zamanlar da iki dişi vardı. 6. ayında 2 diş patlattı. 1 yasından sonraya kadar 2 dişiyle kaldı. 😁
utkummm minikkkelebek ilk disini dogum gununde cikardi digerini ertesi gun bi ay falan oyleydi sonra diger ikisi cikti zamanla haftaya 15 aylik olcak 6 tane oldu biri az belli daha
Meri-Mel minikkkelebek Kızımın da aynı idi genelde zayıf bebeklerin böyle oluyor sanırım ya da benim kızım zayıf o yüzden öyle yorumladım ❤️
minikkkelebek NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bizimki de öyle daha çıkarmadı en son iki taneyle kaldı kaç aydır 😂