esratr1 Kızlar bebeklerinizin öğünlerini hangi saat aralıklarında veriyorsunuz bir de ara öğünlerde neler yapıyorsunuz onu merak ediyorum ?
Zeynonunmomu esratr1 sabah 9 civarı kahvaltı yumurta genelde yiyor öğlen 1 gibi meyveli yoğurt muhallebi tarzı akşamda 17.00 civarı bizle bir yiyor sofrada ne varsa
sinemisxs Sabah 7.30 da uyanıyor 9.30 da ılk uykusuna geçiyor uyanınca Avakado muz yulaf yumurta sarısı vs yapıyorum başka türlü yemıyor ara öğünde elma havuç haşlıyorum içinede kattıklarım degısyor muz Avakado bebe b. Kavanoz mama gibi yapıyorum yada meyveli yoğurt vs havuç suyu akşamda çorba yada yoğurtlu sebzeler çok istekli değil sevdıgı şeylerden gıdıyorum suan
esratr1 sinemisxs anladım bizimki de akşam yemeklerini çok çok az yiyor ben ona özel bişey yapmıyorum kendimizinkinden veriyorum ama çok az yiyor
rana0234 Benimki de öyle asla birşey sevmedi,yemek istemiyor😔Su ve yoğurt dışında ağzını açmıyor,bana da yaptığınız alternatif,yiyecek ve ara öğün önerisi verin lütfen 🙏😔