Bende hem sling hem kanguru vardı evde sling kullanımı çok daha rahat oluyor bence hem daha hafif hem bebek içinde çok rahat şekil alıyor ve omuzlara ağırlık binmiyor. Kanguruyu da dışarıda kullanıyordum 4.5 aylık olana kadar bu şekilde kullandım ben çok rahat ettim