hangul benim oğlum da 21 aylık ayni durum uzun zamandır bizde de var. Yemeği bitince ya da yarım olunca kalkıp masaya doğru geliuo ya da aşağı inmek istiyo. Zar zor iki üç kaşık daha yedirip öyle aşağı indiriyorum. Biz bide kemer taktığımıź halde böyleyiz siz düşünün 🤣