birselduru Sağ memede herşey yolunda. Sol memenin ucu bile sağ gibi büyümedi ama tutuyor sorun yok emiyor bi süre sonra yutkunma sesi gelmiyor ve çekiştiriyor sinirleniyor. Hep veriyorum solu ama 3 haftadır çözemedim bu sorunu.
Sanemim birselduru benim bebeğim de sağ göğsüme aynı şekilde istemiyor genelde uyuyunca veriyorum öyle tutuyor sizde uyudukça o göğsümüzü emzirebilirsiniz
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala birselduru Benim sol da öyle vala. İkisinin ucu birbirinden o kadar farklı ki. Sol her zaman tersime gelmiştir. Solu almadığı zamanlarda bende uykusunda emziriyordum. Sağ taş gibi olurdu, sol hep yumusacık olurdu, ama süt olurdu bayağı. Çok şükür sütten kesene kadar ikisini de emdi
niloyaaa birselduru sol göğsünüzü sağ memenizi verir gibi aynı pozisyonda vermeyi deneyin . Benim bebeğimde sağ göğsümü almazdı bu şekilde çözüm bulmuştum
Usnac1995 birselduru Benim oğlum da solu istiyordu hep , benim de solda rahatıma geliyordu, gece de solumda yatıyordu düşmemesi için hep ona alıştı. 1.5 yaştan sonra sağ memeyi tamamen bıraktı. 27 aya kadar sadece solla devam ettik
birselduru Sanemim günde kaç kere verdiniz az emdiğini, hep veriyorum ben ama süt doluyken yine emiyor bi şekilde, ama kısa süre sonra verirsem en baştan mücadele başlıyor, az verirsem süt kesilir diye korkuyorum
birselduru NeclaLeylaCeydaOhnealaneala az verirsem süt kesilir diye korkuyorum günde kaç kez vermeliyim
Sanemim birselduru en az 2 yada 3 sefer olur canım uyutunca genelde o göğsümü veriyorum . 3 ayda meme reddiyle mücadele ettim ben hiç almak istemiyordu ama ısrarla vermeye devam ettim bebeğin azda olsa kabul ediyormuş inan hiç etmese o kadar zor ki sen ısrarla vermeye devam et illaki emecektir öyle az emmeyle kesilecek değil uyanıkken kabul etmezse uyudukça o göğsünden ver bi müddet sonra dönecektir ınsallahh günde 1 defa da olsa emzir pes etme canım 🤗kaç aylık peki bebişin
birselduru niloyaaa denedim alıyor zaten onda sıkıntı yok sadece çekiştiriyor. O yöntemi de yaptım aynı
Usnac1995 birselduru Kaç aylıkki bebek. Benim annem beni sadece sağ ile emzirmiş 3.5 yaşa kadar🥲 Sütün yeterliyse kilo alımı iyiyse bence doyar tek göğüslede.
esar3142561 birselduru valla ben 3 cocugumuda tek gögüsle emzırdım sol gögsümü emerken bi zorlanırdı birde benım tersıme gidiyor o yüzden kestim 🫣simdi 2 aylık bebegım var oda tek göğsümle doyuyor sükür