birazquality evet cnm yapıldı 4. Evre bütün vücudu sarmış ama çocuk çakı gibi duruyor maşallah hep de sağlıklı beslenen bir çocuktu anne sütüyle büyüdü zaten paketli gıda vs tüketmezdi gelişimi de çok iyiydi mutlu sevecen herkes imrenerek bakardı bilmiyorum doktoru bile şaşırdı biz nasıl farkedemedik bunu dediler..çok az ayağına basınca biraz ağlıyordu parkta vs birşey mi battı acaba ayağına diyorduk o kadar..yani en sonunda tomografide ortaya çıkmış sanırım Allah kimseye yaşatmasın çok zor ama çocuklarınızın ayağında yürüyüşünde en ufak bir değişiklik gözlemlerseniz üzerine düşün diyorlar