Selamlar. Fıtığım ve skolyozum var. Doktor randevum 2 gün sonra. Ama ağrıdan duramıyorum. Yatamıyorum, kalkamıyorum, oturamıyorum. Boynumdan belime kadar tutulmuş gibiyim. Sanki kemiklerim kırılmış, etime saplanıyor. Doktora gidene kadar hafiflemesi için ne yapabilirim? Ağrı kesici içtim ama fayda etmedi. Muscoril de fayda etmedi.