PrensesAnnesi0 Merhaba. Habalar soğuk diye sanırım. Bebeğim yüzü pütürlü kuru yani. Ne önerirsiniz nemlendirmek adına yada bu kurulugun ilerlememesi için neler yapmalıyım.
Yagiiizefem PrensesAnnesi0 benim bebeğimin de kuru idi pavloderm losyon aldım çok iyi geldi bize yine de eczaneye gidip danışmanizi öneririz zaten o size yardımcı olur
Derin34 PrensesAnnesi0 Kızımın da öyleydi,mustelanın yüz kremini kullanıyoruz azaldı epey, tavsiye ederim