Oğlum 5 aylık. Dün sabah sünnet oldu özel bi hastanede, öncesinde doktor bizim yanımızda iğne yaptı bi kaç yerine pipisinin uyuşması için oğlum cok şiddetli ağladı o ağladıkça ben ağladım sonra doktor bastırdı içinden pislik çıkmış eşim diyor ben daha fazla duramadım ağlamasına dayanamadim. Pipisini biraz cekistirmis neden bilmiyorum,10 dk sonra bizi aşağıya çağırdılar ameliyathaneye ama bizi almadılar eşim çok ısrar etti almadıklarını söylediler 15 dk kadar sürdü ama ameliyathane kapısında hep ağlama sesleri geldi bana çok travma oldu bebegim eve gelesoye kadar ağladı. Dün biraz mizmiz geçti bugün daha iyi ama sanki pipisi yok olmuş gibi