Kızlar diyet yapmak istiyorum ama şöyle 60 kiloyum boyum 1.62 Yani benim 5 kilo vermem yeterli benim için İlk defa diyet yapacağım ilk defa bu kiloya geliyorum doğumdan sonra oldu bu kadar kilo aldım yedim ki aldım Yani açıkçası Şimdi de diyet yapmak istiyorum Nasıl beslenmem gerektiğini hiç bilmiyorum resmim var gastritim var kabak gibi sebze gibi şeyler dokunuyor bazen bana Sizler nasıl besleniyorsunuz kahvaltınız öyle aranız akşam menünüz nasıl oluyor yapan arkadaşlar bana da şöyle bir menünüzü yazabilir misiniz acaba rica ediyorum sizlerden güzel anneler🌺🤎