AnneBebek1 Bebegim 3 ay 9 günlük ve elleri hep agzinda salyası var ellerini oyle bir emiyor ki ses cikara cikara dis mi çıkarıyor yada ac mi anlayamadim ilk bebegim
Liman AnneBebek1 benim de aynı anlattığını gibi ağzına sığsa yumruğunu sokucak ve salyası aşırı derecede daha önce okumuştum Bu ay da normalmiş canım bu belirtiler 😅🥰
Bernauslu AnneBebek1 benim kuzum 2 aylık aynı şeyler biz de de var doktorumuz damakları kaşınıyordur diş jeli rahatlatır dedi ama ben alıp kullandırmadım kızıma zararı yok şu am sonuçta diş içinde erkendir diye düşündüm
ozlmiznc AnneBebek1 Merhaba canim benim bebegimde 5 ay10 gunluk 3 aylikken salyalar basliyor ama hemen diş cikmiyo kizimin damaklari sertleşmis kabardi ama hala cikmadi
Merveyavuz AnneBebek1 Diş belirtileri aylar öncesinden başlıyor canım kolay kolayda gelmiyor malesef eziyet çekiyor yavrucaklar 😕 oğlum 2 buçuk 3 aylıkken başlamıştı belirtilerini göstermeye 5 buçuk aylıkken patlamıştı ilk dişlerini.
Derensk Bnde bir kenarda beklim bnm Kizim da ole çünkü 3 Ayligiz aynen ağzı akio ellerinsurekli ağzında oglum da bu aylarda başlamıştı ozaman doktr sancıları simdi başlar demisti kizim da sanirim öyle.
ozgmlym AnneBebek1 3 ay 2 günlüğüz durum bizde de aynı iki elini birden agzına sokmaya çalışıyor günde kaç üst kaç önlük değiştiriyorum sayamıyorum sürekli ıslak salyadan :/
Peony Biz de 3,5 aylığız ama diş olduğunu sanmıyorum. Ellerini keşfediyor. Oral yolla diğer şeyleri öğrenmeyi deneyecek.
Canoglum72 AnneBebek1 canım benim bebeğinde o ayda başladı tam 4 buçuk aylıkkende diş çıkardı sürekli eli ağzında salyalar akardı diştendir sizinde büyük ihtimalle
Ekah2207 AnneBebek1 benim bebeğim de o zamanlar eli hep ağzındaydı diş çıkaracak diye bekledim ama ancak 6. Ayında çıkardı. Ama yeğenim 3 ay 26 günlük falandı galiba ilk dişi çıktığında. Yani üç aylıkken de çıkarabilir.