2.ayına giren bebeğim var gece 11 12 gibi sakin uyuyor huzurlu ama sabah bi kalkıyır ki katıla katıla ağlayarak akşama kadar uyutma cabasındayım bugun en fazla uyuduğu 20 dk kucağıma alıyırum uyuyor beşiğe koyunca gözler açılıyor bitap düştüm yorgunluktan vallahi