Benimde vardı yün yorganım, eşimin annesi vermişti ben hiç istemiyorum çok sıcak tutuyor diye bizimde kedimiz işemişti ben zaten sürekli geri vermek istiyordum o da işte evde yer yok diye sizde kalsın kullanırsınız falan diyordu bende kedi işedikten sonra sordum tekrar almazsan atmak zorundayım diye attım.Kullanırım diyorsanız kuru temizlemeye verin, kullanamam diyorsanız atın bence ben makinada yıkanmayan hiçbir şeyi evimde kullanmıyorum.