Neolacaksimdi Merhabalar yarın gideceğiz oyun grubuna. Başka gidecek olan var mı? Adresini de bulamadım
Asyaveannesi04 Neolacaksimdi İBB arayıp sorabilirsiniz benim arkadaşım da gidecekmiş ama ona Büyükmece çıkmış
Neolacaksimdi Dzeyy fatuh sultan Mehmet caddesi Özal bulvarı mezarlık karşısı dediler ama oraları hiç bilmiyorum. Dediğiniz yer mi acaba? Normalde Adnan kahveciye başvurmuştum kontenjan dolmuş burada 1 kişilik yer açılınca aradılar dün
Neolacaksimdi Dzeyy yuvamız İstanbul diye aratın çıkıyor internette sitesi. Biz 18-36 ay oyun grubuna götüreceğiz yarın başlıyor. Farklı yaş grupları için farklı etkinlikler var. Belirli tarih aralığında başvuru oluyor https://yuvamiz.ibb.istanbul/etkinlikler
Neolacaksimdi Dzeyy anne bebek oyun grubuydu ismi sanırım ama başvuru 13 nisana kadardı yarın da başlıyor o yüzden bulamamışsınızdır. Bir sonrakini takip edin