zeyyneep biz de 1 yaşına gelmeden önce operasyon geçirdik tamamen geçirmeme ihtimali de vardı bizimki azaldı sadece, operasyon çok zorlu değil çünkü küçükken yapmazsanız oradaki kemik baya sertleşiyor o zamanda ameliyat baya zorlaşıyor. Görümcem de göz doktoru tabi onu her doktor yapmıyor onun da ayrı uzmanı var, beş dk lik işlem ama tabi çocuğu geceden aç bırakman lazım anestezi için, sabah da ameliyata kadar yemek vermiyorsun sonra uyanıyor o zaman da bir kaç saat hemen vermiyorsun beni en çok zorlayan o oldu oyalamak zordu, onun dışında işlem kısa . Siz yine de masaj yapmaya sık sık devam edin.