Cansu89 merhaba benim bebeğimde 8 gün sonra 2 aylık olacak. Ben geceleri kucağımda yatarak emziriyorum öylece uyuya kalıyor gazınıda çıkartmıyorum , sabaha kadar bu şekilde . Her uyandığında altına bakıyorum önce, sonra emziriyorum gene gazı çıkmadan olduğu gibi uyuyor memede . Gündüzleri oturarak emziriyorum gazını çıkarttıktan sonra kundaklayıp aspiratör sesini açıyorum YouTubedan tam ses ve ayakda sallayarak 5 dakikada uyuyor. İsterseniz bide böyle deneyin. Ben çok rahat ettim çok şükür