Benim oğlum da yumuşak şeylere dokunamazdı. Oyun hamuru, kinetik kum, hamur falan böyle şeylere yani. Duyusal hassasiyet olduğunu anladım ve alıştırma sürecine girdim. İlk zamanlar dokunmak istemedi sonralarda ben oynarken izledi bak annecim bunun rengi şuymuş ben bundan böyle yapıcam diyerek ilgisini çektim merak etmeye başladı. Onun zarar vermeyeceğini anladı öğrendi sonra kendi bi iki dokundu böyle böyle ilerledik şimdi oynayabiliyor bu saydıklarımla. Otizm olayı başka bişey göz kontağı olmaz ismine dönüp bakmaz sürekli tekrar eden şeyleri olur. Bunlar eğer yoksa sadece dokunsal eksiklik hassaslık var demektir. Farklı farklı yapıda şeylere daha fazla dokundurmak oynatmak gerekir.