eyll_13 evet, ben 20 ocakta doğurdum şubatın 2sinde filan eşim başvuru yapmıştı ödeme aşamasında 300₺ gözüküyordu daha yürürlüğe girmeden yapmışız biz. Yürürlüğe girdiği zaman ben e devletten başvuru yaptım aynı zamanda eşimi de aramışlar başvurunuz gözüküyor ama e devletten tekrar başvuru yapmanız lazım diye