Umutunannesi_ kızım 2.5 yaşında bu zamana vurulduğu hiçbir aşı ateş halsizlik ağrı vs yapmadı 18.ay aşısında ağlamamıştı bile ebe vururken kendide izleyip gülüyordu. Ben hemen sonrasında calpol içiriyordum doktor önerisi ile. Çünkü ateş olmaz ama ağrı olabilir iyi gelsin diye