7 aylık bebeğim sabah ve akşam öğün olarak veriyorum. Aralarda da 150 cc mama şeklinde. Her gün farklı tarifler deniyorum. İlk başlarda çok yemedi ama az önce bir uyku maması yaptım hepsini bitirdi :) bakabilirsiniz tarifime ezgii_atan, yarın da peynirli bir kek yapacağım onu da paylaşırım :)