Ya kizlar cok uzun zaman sonra yaziyorum buraya tavsiyelerinize ihtiyac var kizim 11 aylik 1 ay emdi sadece daha sonra hep formul sutle beslendi 5.aydan snra ek gidaya basladik tadimlara flan iyi guzel ama hic tam anlamiyla ek gidaya isinamadi 11 aylik oldu hala hic bsy yemiyor bi pirinc tanesi kacsin bogazina oguruyor ve yutamiyor corbayla hic arasi yok tek bildigi bebe biskuvisi fprmul sut ve ari mama bide muz surekli 3 saatte bir mama veriyorum sanki yenidogan acta biraktim 4 5 saat hic bsy vermedim ardindan corbalar pureler yapip verdim yok ya inat ediyor ya o mamayi vericeksin yada yemiyorum diyo resmen snra vicdanim izin vermiyo yine mama yapiyorum cunku huysuzlugu gecmiyor ac oldugu icin. Mama sandalyeisne koyup onune koydum heryerini batirsin yeterki yesin diye yok oyuna ceviriyo mincikliyo mincikliyo agziyla kopariyo geri atiyo gercekten artik cok takmaya basladim bazen diyorum kasma zorlama yemezse yemesin cunku kilosu gayet iyi 10 kilo ama nereye kdr boyle gidicek bi anda kesemiyorum ama yavas yavas yvasta hic olmuyo mama verdikce eninde sonunda vericegimi biliyo sanki yaa tavsiyeniz varmi valla cok ihtiyacim var bu arada isine geleni cok guzel yutuyo ne biliyim bi kraker bi cikolata olsun muz olsun kocaman isirip yutuyo ama bi pirinc bi arpa sehriyede oguruyo bogazina takiliyo 😄😄