software soyle ki biz bebegim 15 gunlukken gitmistik cok kusuyor diye. O zaman gordu sariligi devam ediyor ama olabilir uzamis sarilik 3 aya kadar surebilir dedi. Cok degil 18-19 olsa yatirirdik ama bu 12 dir en fazla dedi. Dogum sonrasi kontrolde de kan uyusmazligi varsa biraz daha ciddiye aliyoruz demisti. Ben de bunu hatirlattim. O zaman kan aldilar sonra doktor bizi aradi, gelmenize gerek yok degerleri iyi dedi