Bayramda grip oldu çocuğum ama ateş olmadı çok kötü de olmadı. 4.5 aylık 2 gündür inanılmaz hırıltılı nefes alıyor her nefesini karşıdan duyuyoruz. Doktora götürdüm cigerler temiz dedi peki bu Hirilti neden arkadaşlar tecrübesizim. Zaditen diye damla verdi 5 gün kullan dedi 2. Gün daha. Ben anlamadım tekrar mı götüreyim. Fizyolojik ile yıkıyorum burnu tıkalı değil ama çok Hirilti var balgam var