Trendyoldan az önce elektronik cihaz almak gibi bir hata yaptık. Bu Philips’in kahve mak. Aldık. Ürün güzel kutulanmış parçaları felan tek tek sarılı ancak dokunmatik panel yerinden çıkmış duruyor. Aslında o mandalları oturtsam tık diye girecek gibi ama cesaret edemedim. Sanırım böyle de garanti dışı kalmış. Ben şimdi bunu iade edebilir miyim? satıcı ne der itiraz eder mi bilmiyorum az bir şey olsa umursamam ama 24.000lik makina.. nasıl işler süreç 