Kızım 10 aylık olacak 2-3 aylıkken sol gögsümü emmeyi bıraktı o gögsüm küçücük kaldı diğeri 80 beden gibi falan çok rahatsız oluyorum bu durumdan nasıl düzelir başına gelenler var mı tekrar emzirsem orayı süt gelir mi nasıl eşitleyebilirşm hep böyle mi kalacak😞😞😞😞