Asellim 40 ım çıkmadan ilk adetimi gördüm. 1 ay sonra tekrar geldi sonra 15 günde bir görmeye başladım 4. Aydan sonra tamamen düzene girdi her ay normal görüyorum. Kontrole hiç gitmediniz mi? 40 ımdan sonra gittiğimde doktorum yumurtalıkların çalışmaya başlamış dikkat et demişti bana. Sütüm korur diye düşünme sakın hamile kalırsın demişti