miranatlass Kızlar dün hastanede 1 dilim sütlü kek yiyerek diyet açtık bugün bu şekilde kızarıklıklar oldu alerji geçmemiş mi acaba ya da bu kadar kızarıklık önemsiz mi devam etmeli miyim diyet açmaya
miranatlass miranatlass 1 hafta keki dene sonra çorba dene dedi kakada kan olmadıkça devam mı etmem gerekiyor
aybkm miranatlass bizde kızarıklık sadece ağız kenarında oldu doktor ağız kenarı temas ürtikeri dedi. Ama bu şekilde olursa hemen haber ver demişti ki zaten ilk denemeleri hep hastanede denettirdi kontrol etti.
miranatlass aybkm ilk denemeyi hastaneye dün yaptı bişey olmadı bugun yeni kızardı devlet hastanesi oldugu için haber verme gibi durumumda yok devam etsem mi bilemedim
aybkm miranatlass devam etmeyin ağız kenarı değil çünkü. Olmadı 1 hafta sonra yine deneyin. Biz açılışta her yeni denediğimiz şeyi hastanede açtık
aselefekuzular miranatlass tekrar doktor kontolü olmadan yapmayın benim kızım da da opmustu ben bekledim