cnskalkan Yasemin158 bazen benim oğlumda da oluyor. Instagram’da bir doktora da bu sorulmuştu oda ek gıdaya başlayan bebeklerde ağzına yüzüne gelen yiyecekler kaşıkla alındığını için olabilir , nemlendirici sürün demişti. Mantıklı geldi.
Mrskoc İsiliğe de alerjiye de benziyor canım kremle geçmiyorsa bi alerji uzmanına görün derim ben de isilik sanmıştım meğer yumurta alerjisiymiş zamanla azdı yaraya döndü
Yasemin158 Mrskoc böyle miydi sizin de yumurtadan bende şüpheleniyorum ama sonradan alerji olabilir mi
Mrskoc Yasemin158 olabilir tabiki ilk cocugum 6 aylık oldu alerji başladı öncesinde bişeyi yoktu . Kızımın da vicudu aynı böyle isilik gibi oldu ben cok takmadım sıcaktandır dedim değilmiş mutlaka gidin doktora yoksa zaten şükür dicez varsa da önlem alırsın baştan