Kızlar doğum yapalı neredeyse 9 ay olacak ama hala regli olmadım geçen hafta gebelik testi yaptım ikinci çizgi görülebilecek kadar vardı ama silikti birkaç gün sonra tekrar yaptım tek çizgi çıktı ek gıda veriyorum ama gün içerisinde de emmeye devam ediyor bebeğim benim gibi olan var mı sizler kaç ay sonra regli oldunuz