Ah kuzum aynıyız 2 ayı bitmek üzere gazdan beslemek için ağlamağa fırsat bulamıyorum oğlum atak haftasına bak belki o dönemdedir nedeyse 10 gündür gündüz uykusu yoktu zayıfladı gözle görülür şekilde ben her fırsatta emzirmeye çalışıyorum hatta mama vermek istedim biberonu almıyor bazı bebekler gerçekten iştahlı oluyor bazıları iştahsız kızımda böyleydi 5 yaşına gircek halen iştah sorunu var büyüyorlar ama ömrümüz de gidiyor kızım 6 aylıkken 5 kg du düşün artık oğlum da ince bi bebek belli tipinden iri yarı değil