Kızlar bebeğim 13 aylık geceleri hep saat 3 -4 gibi ağlayarak uyanıyo bu ara uyanmadan sadece ağlayıp dönüp duruyo. Biraz uyuyo sonra tekrar bu en az 10 kez fln tekrar ediyo takı 5 e kadar fln. Ay neden böyle oluyo ki bazen de ağlayıp direk uyanıyo süt içip geri yatıyo. Alışkanlık olmasın diye böyle kalktığında da süt vermiyorum. Bırakmıştı bayadır yine başladı atak fln mı var bu ayda 🥲🥲