Kızlar bebeğim bir hafta sonra üç aylık olacak
Sağ kulağının biraz arka tarafında elime beze gibi bişey geçti bir şişlik bir sertlik var orda yeni olmuş sanırım
Bir aylıkken ensesinde de olmuştu ona bakmışlardır kendiliğinden geçer demişlerdi ama kulak arkası olunca ben korktum biraz haftaya kontrolümüz var o zaman da göstereceğim ama bu şekilde başına gelen var mı önemli bir şey mi acaba