Kızlar merhabalar🌸
Oğlumun bebekliğinden itibaren elimde bir sürü eşya kaldı. Hiç kullanılmamış yada yepyeni tertemiz ayakkabılar, botlar, sallanan ana kucağı, oto koltuğu, gömlekler, pantolonlar, montlar, hepsi iyi marka ve gıcır gıcır duruyor. Çevremde verecek kimse yok ve paraya da ihtiyacım var değerlendirmek istiyorum. Bir uygulamaya koydum ne soran var ne bakan.. var mı bildiğiniz başka bir yöntem?