Kızım 5 ay 20 günlük doktor tavsiyesi ile 1 ay önce ek gıdaya başladım hep düzenli kaka yapan bir bebekti hiç kabız olmadı ek gıdaya başlayıncada bozulmadı çok şükür ama bi kaç gündür her bezini almamda kaka yapmıs oluyor günde 4-5 defa yapması normal mi bilgisi olan var mı