nlay Kızlar oğlum 2200 doğdu şuan 2500 doktor kilo alımı yavaş mama verelim dedi yalnız 40 CC veriyorum benide emiyor ama hala ağlıyor gazını cikiyor gaz olduğunu sanmıyorum acaba CC yuksetset mi diymuyor mu benim sutumde 30 CC falan az geliyor sütüm
momofmychildren nlay ben her beslenme sonrası doymadığını hissedince mama veriyordum cc Yükseltin doyunca bırakır zaten
Azraada58 nlay bizde cocuga hep 30 40 cc veriyoduk doktora gittik kilo kaybediyor doktor ne kadar mama iciyo dedi 30 40 dedik onunla doymazki siz 60 yapın ictigini icsin icmedigi kalsın cocuk ac kalmasın dedi öyle yaptık toparladık
nlay Azraada58 ya evet bence öyle yapicam 60 CC yapicam doyunca birakir diye ümit ediyorum bu sefer fazla yüklenip midesini zorlamak istemedim aslında ama yok aç yani belli