Selam hanımlar oğlum diğer ay 2 yasına giricek çok şükür konusması güzel her şeyi anlatabiliyor anne babam nerde, karpuza bayıldım, acıktım, anne şu içir, bak kamyon gitti, hadi babaanneme gidelim, kırmızı arabam nerde gibi cümleleri var.. Ama mesela dün parka gittik orda ki çocuklarla çok iletişim kurmadı yani kendi kuzenleriyle kuruyor ama parkta felan benle konuşuyor sadece yalnız büyüyor Onun da etkisi var galiba sizin bebişler nasıl akranlarıyla iletişim konusunda