Benim de yatak odamda vardı. Kötü kokulu, tereyağ gibidir. Nelerle sildim çıkmadı. Saldım çayıra. 🤣🤣 inanmayın, korkmayın bir şey olmaz allahın izniyle. Benim annem yabancı, babaannem sürekli büyü yapardı ayrılsın diye. En son itiraf etti nasıl bir gavursun hiçbir büyü tutmadı diye. 🤣🤣 annem de bizde büyü yok ondan tutmadı diyordu.