parlaska Merhaba 2 aylık bebeğim var 2710 doğdu. Bugün doktor kontrolünde 4300 çıktı ve kilosu az dendi. Sizce neden ne yapmalıyım
babyisleeping parlaska ayda 795 gram almış ortalama. Bence doğum kilosuna göre iyi. Sütünüz varsa mama başlamayın sütünüzü yağlandırcak şeyler tüketin kuruyemiş incir ceviz fındık fıstık gibi
buket1710 parlaska benim bebeğim 500 gram almıştı ilk ay . Doktor memeyi ememiyor kuvvetlenmesi lazım demişti. Bu sebeple emzirmeden hemen sonra sağdığım sütü içiriyordum 30 ml ya da daha az ne kadar içerse . Size de fikir olsun. Bebeğinizin kilosu bence iyi