Kızlar bebeğim 7 aylık yanağında gecmeyen çok inatçı bi egzamasi var doktorumuz süt alerjisinden şüphelenmeye başladı aptamil alerji mamalarıni denedik bebeğim oluk oluk kustu şimdi evolvia mama numunesi bulmuş doktorumuz eşim onu almaya gitti kullanan varmı mamayı temin ederken sorun yaşıyor musunuz stoklarda ?