Arincanim04 Merhaba doğumdan hemen sonra saçlarım hiç dökülmedi ama şuan bebeğim 5. Ayına girdi vesaçlarım acayip dökülüyor kullanıp memnun kaldığınız bi ürün var mı engelleyici yada saç çıkarıcı
My1905 Benimde bebeğim 3 aylık ve saçlarım felaket dökülüyor kel kalacağım diye korkuyorum🙈 inşallah çözüm bulan olmuştur bende beklemede kalayım burada 😔
Muhtesem_atom33 Ben 3 numaraya verdim 7 aylik oldu oglum merak etmeyin tekrar cikiyor cogaliyor saclar avuc avuc du benimde simdi tarak gecmiyor gürleşti