Kızlar dün çocuk okuldaydı eşim işte neyse dizi izliyordum 4 gşbi bildiğiniz sanki kilit açılma sesi duydum biri girdi gibi geldi ama zaten kapının arkasında anahtar vardı açılamaz anlamadım baktım kimse yoktu zaten. Evlerde yalıtım kötü acaba dedim başka evden duymuş olabilir miyim ama kötü oldum bir başına gelen var mı