KubraaAlpArlan öncelikle sabır diliyorum size tam 4 ay boyunca ugraştım ben ilk 15 gün öğrenmişti aslında 4 gün kaka yapmayınca lavman aldık korktu sanırım ondan birdaha asla tuvalete oturup kakasını yapmadı ilk 3 gün çişinide tuttu Allahım neler içirdim yedirdim size yemin ederim 12 gün boyunca sadece yattı kalkacak tuvaletim gelecek diye o kdr ilaça ragmen yapmadı gece bile sonrasında az az kiloda kaçırmaya başladı öyle öyle 4 5 ay devam ettik bezinede asla yapmıyordu. Birgün anne kakam geldi dedi tuvalete oturacam dedi oturdu yaptı öğün sonmuş hala başka yerde yapmaz tutar ama bu halimize şükür. Ne yaparsanız yapın tutacaklar maalesef pedagog falanda götürdük biz ama giderken sorun çözülmedi sonrasında çözüldü.