Kızlar ben sezeryan doğum yaptım 9 ay oldu ama bel ağrılarım var eklem ağrılarım var mesela çok fazla yürüyünce ayaklarım ağrıyor bu sezeryana bağlı olabilir mi. Hani yarım uyuşturdular ya belden aşağı onla ilgili olabilir mi acaba. Geçen hafta tam kan sayımı yaptırdım sağlık ocağında doktor grip falan mıydın kan alınırken dedi hayır hocam dedm eklem ağrıların yüksek çıkmış dedi. Ayak ağrısı bilek ağrısı ve bel ağrısından uyuyamıyorum. Dönerken bile hissediyorum.