jasminebk Kızlar endokrin yazdığı obezite ilaçları hakkında bilgisi olan var mı? Tsh değerlerim çok yüksek vki de 42 çıktı doktor tahlillerin çıksın sana obezite ilacı başlarız muhtemelen dedi. Bu ilaçlar hakkında bilgisi olan var mı? Internette bir şey bulamadım
aybarsbebekk jasminebk benim tsh referans değeei 0,3-5,5 arası, benim değerim 0,1 çıktı düşük yani ama çok mu düşük olıyor bilmiyorum hiçbir ilaç vermedi
jasminebk elisa2705 aslında bir rahatsızlığım yoktu. Guatr dışında. Çocukluktan beri var ama ilaç kullanmıyordum. Hamilelik de yükseldi ilaç almaya başladım. Doğumdan sonra çok hızlı kilo almaya başladım iki ayda 10 kilo aldım. Doktora gittim endokrine yolladı orada kan testleri yapıldı sonuçları cuma günü göstereceğim
rumeysa_1833 aybarsbebekk benim tsh 600 e çıktı anlamadım ilaca başladım bakalım hayırlısı dahiliyeye gittim ama yeşil alan açtırıp şehir hastanesine endokriloji bölümüne gideceğim kilo alıyorum veremiyorum en ufak yediğim şeyde midem şişiyor
jasminebk rumeysa_1833 aşırı yükselmiş ya Allah şifa versin yardımcımız olsun inşallah. Mutlaka git sehir hastanesi endokrine. Çok detaylı ilgileniyorlar
rumeysa_1833 jasminebk bi günde işlemler bitiyormu acaba yoksa ileri tarihe vs uzatıyorlarmı İnşallah amin teşekkür ederim
jasminebk rumeysa_1833 bitmiyor maalesef bir süre gidip geliyorsunuz. Ama eğer vakitli giderseniz 2 günde halloluyor