Mrb oğlum 3 yaşına Gircek ve cildirmama ramak kaldı artık 8 aylık kardeşi var asl oyuncaklarını vermez sürekli çığlık çığlığa ağlar istediği olana kadr haliyle o bağırdığı için kardeşi de korkup ağlar çünkü öyle böyle bir bağırma degil tabi yüz bulduğundan bukadr yapıyor diye düşünüyorum nasıl baş ediyosunuz yada nasil bir yol izlemem lazım