selamlar herkese,
bebeğimin bir buçuk haftadır mantarı var. doktorun önerisiyle iki gündür travazol ve sudocream kullanīyoruz ama iyilesme goremiyorum, altini degistirirken pamuk ve suyla asiri hafif temizlememe ragmen yavrumun cani cok yaniyor
siz mantari nasil cozdunuz? yardimci olabilen olur mu tavsiyelere acigim 😭