2 ay karma aşıdan sonra çocuğunda ishal olan var mı .
.
Kaç aşı oldunuz bizimde pazartesi var merak ettim geçmiş olsun bu arada
Dün olduk kabız oldu , 6 lı vurdular . Veremi henüz vurmadılar günümüzü bekliyoruz