Oğlum 31 aylık 12 gündür tuvalet eğitimi veriyorum ben götürürsem yapıyor ben götürmezsem anne öişim var kakam var demiyo direkt altına yapıyor.
Kendisi çok hevesliydi eğitimden önce anne öiş anne tuvalet diyordu anne bezi çıkart diyordu bezden nefret ediyordu ama başladık başlayalı öğretemedim. Kolay bir şey olmasını beklemiyordum ama en azından 1 hafta da çözeriz diyordum. Klozete oturması için klozet adaptörü almıştık ilk 10 gün o şekilde eğitim verdim baktım o şekilde öğrenmiyor bide müzikli klozet lazımlık aldım 2 gündür de öyle deniyoruz. Aşırı heveslendi bu anne babanın tuvaleti bu da benim tuvaletim diyor bütün komutları algılıyor ama çişim var kakam var demiyor.
İçeri girdiğimiz de önce çiş , sonra peçete al , sonra sifona bas, sonra elleri sabunla yıka diyor ne bileyim banyodan çıkarken güle güle çiş diyor ama gelmeden önce söylemiyor.
Ben oyuna be inada çevirdiğini düşünüyorum çünkü kaç defadır gözümün içine baka baka gülerek işiyor sonra da anne baaak diyor 🤯 dün mesela kakasını altına yaptı söylemedi ben fark ettim üstünü değişirken konuşuyordum falan hahahaha hahaha diye böyle şakacı bir gülme yapıp durdu. Bugün hem takipli çocuk doktoruna hemde götürdüğüm oyun grubunda ki psikoloğa mesaj attım henüz görmediler ama eğer tamam sorun olmaz derseler beze geri döneceğim yıldım artık.
Onda mı sorun var bende mi sorun var diye kendimizi sorgulamaya başladım..